lördag 1 oktober 2011

¤¤¤ Första dagen är gjord ¤¤¤

Var inte så nervös inför min första presentation. Kände att den satt rätt så bra. Vi var indelade i tre grupper, 5 i varje grupp och alla hade vi olika låtar. Jag hade låt nummer tre, benstyrka. Satte den och var nöjd. Ledaren gick runt och filmade under tiden och efteråt diskuterade han vad som var bra eller dåligt.
det visade sig att min teknik inte var så bra, koregrafin och coaching satt men jag är helt enkelt för är svag. Det är det som gör att min teknik sviker mig. Jag blev grymt deppad av detta, jag menar, jag tyckte verkligen att jag satte det. Men men... det var bara att bita ihop för på eftermiddagen var det dags igen och jag satte stort värde på min feedback. Under låtens gång hände det något i mina lår, det kändes som om jag hade en vulkan i vardera ben och vulkanen fick utbrott. En varm lava spred sig i mina lår och jag trodde allvarligt att något sprack. Men, det visade sig att jag gjorde rätt. Efter all min övning så gjorde jag äntligen rätt. Mina lår ska brinna! Och det gjorde dom verkligen!
Låt nummer två blev en stretchlåt. Men jag är helt slut i kroppen så jag tänkte bara blogga lite innan jag tar tag i den.

Annars kan jag berätta att det är underbart väder i Göteborg. Hade jag haft ork hade jag satt mig på en av alla cafeér eller restauranger men som det är nu orkar jag knappt ta mig till hotellet.

Längtar tills jag kan denna releasen av Body Balance så att jag kan få visa upp den, köra den. Den är så GRYM! Jag känner mig så stark och man kör ju igenom hela kroppen. Den som tror att man kan komma och få avslappning och inte behöva anstränga sig mycket HAR SÅ FEL! Det är OTROLIGT jobbigt, fast på ett bra sätt. Och meditationen kommer givetvis på slutet. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar