lördag 30 juli 2011

¤¤¤ Läggdags igen ¤¤¤

Ja, klockan närmar sig 23 och jag måste lägga mig. Har börjat kl 7 nu sen i söndags och det känns nu kan jag lova. Men på tisdag blir det till att jobba kväll så då hoppas jag att jag kan få sova på morgonen.
Även fast jag jobbar mycket så hinns det allt med en del saker med familj och vänner iallafall. Har dock varit dålig på att fota och uppdatera men lite bilder har det blivit och dom ska jag dela med mig av så fort jag kommer åt bilderna i datorn.

Något som jag ser fram mot mycket är den stundande utomlands resan tillsammans med Mi. Vi åker till Cypern i slutet av augusti och det ska verkligen bli så skönt och så roligt.
Jaha, tänker ni nu. Hur kan man åka utomlands när man är arbetslös? Och då tänker jag bara berätta att jag tänker unna mig detta och jag har löst det på vårt sätt. Enkelt och smidigt. Och nej, vi kommer inte behöva vara med i "Lyxfällan". (Inte nästa månad iallafall )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar