onsdag 29 juni 2011

¤¤¤ Tips tack, NU! ¤¤¤

Vad har vi gjort i den härliga värmen nu då? Jo, vi har tagit tag i vår slänt vid garaget. Sågat med motorsåg och tagit bort döda barrväxter. Men nu då? Vad ska vi ha där istället? Är väldigt tacksam för tips.

Anders in action



Inte så snyggt just nu kanske men det är betydligt bättre än barrbuskarna som var där innan.

En ny rutin har kommit in i min vardag. En gång om dagen måste jag numera gå ut och plocka jordgubbar. Det är så underbart gott att ha tillgång till färska bär när man vill. Igår efter träningen och eftersnack blev jag stående och åt lite grann. Ljuvligt! Inga points är det heller och nyttigt till tusen.




2 kommentarer:

  1. oj, vi har samma problem vi , men jag tror att vi har kommit fram till en lösning: vi ska bygga upp en mur och sen lägga täckbark över... inga blommor alls ;)

    Men någon som står sig helal tiden, vi har en blomma, som jag sådär ogillar men de är jättefin, å va katten heter den nu igen... återkommer när jag vet var den heter.. den täcker rätt bra!

    SvaraRadera
  2. Det hade vart snyggt att bygga en rabatt med murblock :) Åsså lägga vita pebbles i istället för täckbark, och därpå ställa fina saker tex krukor med blommor eller ngt annat typ shabby som du gillar. Vi har tänkt göra ngt liknande på vår framsida, fast det blir nog inte förrens nästa år.

    SvaraRadera