onsdag 11 maj 2011

¤¤¤ Icke sa Nicke ¤¤¤


Att vara bunden till träningen så här på sommaren är egentligen inget för mig. Så när boxen försvann på sommarschemat och jag endast skulle hålla i ett pass i veckan, zumba, så tyckte jag faktiskt i ärlighetens namn att det skulle bli ganska så skönt.
Tycker att det är ett himla pass att ha trädgård, måste ju göra något i den varje dag. Är det då bra väder då vill jag jag inte behöva sticka iväg till gymmet.

Just denna vecka hade jag tänkt att åka och väga mig på ett viktväktarmöte. Har nämligen blivit månadsmedlem igen. Slutade ju med detta och var bara med på nätet då det blev så himla stressigt med både möte och box direkt efter varandra. Men nu när jag inte har box så kan jag ju gå på mötena igen. Tycker att det ska bli riktigt skönt att få lite rätsida på det igen.

Men chefen för Hälsoborgen ringde mig igår och sa att han som skulle ha BodyCombat är sjuk. Hon undrade om jag kunde ha ett boxpass istället. Så inget möte för mig denna vecka.
Men jag gillar ju BOX så detta kommer bara att bli kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar