tisdag 31 maj 2011

¤¤¤ Lyxmiddag ¤¤¤

Har ju precis lärt mig att äta lax. Så jag har dragit mig för att laga till det vi hade i frysen.
Men igår så åkte den fram och resultatet blev jätte gott! Laxfile med fetaoströra, årets första färsk potatis för oss och så en hemmagjord örtsås. Men man ska inte luras av laxen, även fast det är väldigt nyttigt så är det mycket points.




Jag har en endaste gren med syren som står mitt bland plommonträdet. Plockade iallafall lite grann och tog in. Så nu finns det knappt kvar något på grenen. Luktar gudomligt!


Anders hjälpte mig i köket så jag fick upp en hylla till.


Plockade in lite andra vita små blommor och ställde på den nya hyllan

1 kommentar:

  1. Oj så fint med hyllan!!! Å syrener är ju så ljuvliga, jag njuuuter så av dem nu! Kram

    SvaraRadera