torsdag 21 april 2011

¤¤¤ I min trädgård ¤¤¤




Jag verkligen ÄLSKAR min bukett. Tycker att den är så himla fin.

EN ensam tulpan har tittat upp i gräsmattan. Känns tråkigt att veta att Anders kommer att köra över den så fort gräsklipparen tittar fram.


Lite inspiration och blommor behövs här! Hjälp! please?

Rabarber och gräslök tar sig fint.


Smilla leker i körsbärsträdet.






Det är numera min nya favoritblomma. Namn? Någon?




Lite planteringar har gjorts. Kommer dock att göra det jätte lätt för mig i år. Det kommer endast att finnas några fåtal krukor som jag kommer förbarma mig över. Men dom behöver ju inte vara mindre fina för det ;)

1 kommentar:

  1. Vilken ljuvlig trädgård, å tulpanbuketten i emaljkannan ÄR ljuvlig! Du får rädda tulpanen i gräsmattan å sätta den i en vas när gräsklipparen kommer fram! KRAM <3

    SvaraRadera