torsdag 21 april 2011

¤¤¤ En fullspäckad dag ¤¤¤


Gick upp tidigt för att gå till gymmet. Kände mig dock inte så motiverad. Tycker verkligen att det är mycket roligare att gå på pass. 1 km på bandet blev det ändå.
Efter det jobbade jag en stund och sedan satte dagen igång på riktigt.
Tre vändor med trädgårdsBÖS till tippen blev det och det var riktigt skönt att bli av med det. Blev så fint i trädgården :)
Jag målade färdigt skåpet på altanen och blev nöjd. Har inte slipat det ännu och vet faktiskt inte om jag ska göra det. Vad tycker ni?
Målade även klart huset som linda påbörjade. Detta huset fick Loke av Anders morfar Gösta i tre års present. I år fick det en uppfräschning i samma färg som vårat.

Innan

Efter

Före
Detta skåpet köptes förra året för ca 400 kr. Orkade inte göra något med det då.
Men nu så fanns det ork och lust.






Att vara ute och leka kan ju ha lite tråkiga följder också. Thor ramlade och skrapade upp ryggen.


Pojkarna var goa och nöjda när dom hade sitt vällingmys. Mina små prinsar!

Loke har varit hyffsat omöjlig i några dagar nu och jag tror att det beror på vädret. När det varit så fint väder så har Loke varit ute hela tiden på dagis och att han har haft det humöret han haft beror nog helt enkelt på att han är trött när han kommer hem. Vi får se och hoppas att han vänjer sig snart. Det är inte roligt att känna sig som världens sämsta mamma.
Denna dagen har dock varit väldigt bra utan bråk och gap och skrik.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar