torsdag 24 mars 2011

¤¤¤ Åh vad jag saknar dig! ¤¤¤


I morse 04:30 åkte Anders hemifrån. Jag vaknade 05:40 och nu, en timme senare saknar jag honom som aldrig förr! Det känns jobbigt att veta att han inte kommer att vara hemma när jag kommer hem, att vi inte kommer att få sova tillsammans. Att veta att man inte bara kommer att kunna vara med varandra.
Anders är verkligen hela mitt liv. Och det är när han är borta som man verkligen märker det.

Vi har ju varit ifrån varandra förut men då är det ju jag som åkt iväg över en helg och då har det varit skillnad. Ialla fall för mig ;)

Men jag kommer ju inte att vara helt ensam. Jag har ju mina underbara busungar och min kära syster som kommer att bo hos mig medan Anders är borta.

Tack till alla er som hjälper oss så att Anders kan komma iväg på denna resa. Ni är guld värda!



Ps. Anders är i England tillsammans med Petter torsdag till söndag.
Ifall någon undrar vart han befinner sig ;) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar