måndag 14 februari 2011

¤¤¤ Vad kan det ha varit? ¤¤¤

Det har ju varit en del stress och spänning den sista veckan angående min träning. Har ju tränat och letat låtar och gjort nya steg inför zumba passet. På fredag förmiddagen tränade vi in dom nya låtarna och på kvällen hade vi passet som för övrigt gick bra och var riktigt kul.
På natten hände det något väldigt konstigt i min kropp. Först svettades jag, sen frös jag så jag skakade. Jag hade ont i hela kroppen, så ont så att jag inte kunde ha hud mot hud. Fick alltså ta på mig min pyjamasbyxor för det gjorde så ont när benen låg mot varandra. Till slut somnade jag om.
Vaknade och kände väl mig inte riktigt kry i kroppen. Men struntade i det, skulle ju iväg och hålla i ett boxpass. Och jag tackar syster enormt för att hon valde att vara med just då. Med henne blev vi nämligen jämt för jag hade nog inte klarat att vara med, det räckte med det lilla jag lyckades ta mig för (uppvärmning på cykel, visa lite slag och gruffa).
Efter att vi badat med pojkarna så tog jag två alvedon och gick och la mig en timme innan jobbet och när jag vaknade kändes allt bra igen. Fram tills klockan 18:00 ungefär. Antar att alvedonen släppte då. Värken i min kroppen kom med sådan kraft att jag knappt orkade stå upp, jag hade enormt ont i lederna och jag frös och svettades om vartannat. Fick ta fram stolen bakom kassan och sätta mig och luta huvudet mot det lilla bordet vi har där. Tiden har ALDRIG gått långsammare.
När jag väl kom hem tog jag två alvedon och gosade ner mig i soffan. Anders lovade att han skulle ta hand om mig så han hade bakat kladdkaka och så tittade vi på filmen "Trassel".
På söndags morgonen var det som om det aldrig hade hänt. All ledvärk var borta och jag mådde toppen och kände ingenting. Vad kan det ha varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar