måndag 28 februari 2011

¤¤¤ Så tidigt ¤¤¤

Klockan 05:50 ringde klockan i morse. Det var bara att stiga upp, hoppa i kläderna och bege sig bort till badet där jag lovat att träffa emma för att lite morgonsim. Kände mig jätte trött men om jag skulle åkt till jobbet skulle jag behövt gå upp ännu tidigare. Det var nog hela idén om att man faktiskt gick och tränade så tidigt som gjorde att det kändes så himla mycket jobbigare.
Men 1000 m vardera blev det och det var vi mycket stolta med :) Alltid något att komma med till tävlingen.
Väl hemma kröp jag ner i sängen igen och somnade om. Ställde om klockan två gånger och när tiden närmade sig 10:00 gick jag upp till en trumpen Anders och glada barn. (Anders ville nog också sova).
Härligt att träningen är gjord för idag. Ikväll blir det att måla på Thors stol (den är snart klar) och sedan blir det kärleksdrama för hela slanten (sån film som Anders vägrar se).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar