lördag 12 februari 2011

¤¤¤ Det är därför man orkar hålla på ¤¤¤

Att träna betyder mycket för mig, det vet ni ju vid det här laget. Men det som betyder mest är nog ändå alla roliga och uppskattade kommentar som jag får efter passen.

- Jobbigt pass men SÅ kul!
- Kommer detta passet vara nästa lördag igen?
- Jag orkade jätte mycket idag, känns så bra!
- Måste börja gå på dina ordinarie pass.

Detta var några av kommentarerna från dagens extrainsatta boxpass. Och det var bara underbara personer där så kul var det verkligen. Min lille Loke ville följa med och titta på "tantorna" men han blev väldigt blyg och stundtals blev han ledsen men det släppte som tur var.
Själv var jag inte helt kry, ont i kroppen som tusan, gör till och med ont att ha på sig kläder. Så det var tur att det var jämna par. Att visa olika övningar var vad jag mäktade med idag.

1 kommentar:

  1. Hejja Mia!

    Det är ett super roligt pass och man är helt slut efteråt, härligt trött :)
    Vila dig till den 19:e nu så du orkar att dricka vin

    SvaraRadera