torsdag 24 februari 2011

¤¤¤ Att erkänna ...¤¤¤

Jag kan ju inte bara skriva och berätta om när det är minus på vågen jag måste ju även bekänna färg när det inte riktigt går som jag vill. Att det inte skulle vara minus denna gång var jag ju ganska så säker på, men att ökning skulle vara på + 0,6 kg var ju lite i grövsta laget.
Men som sagt, jag blir peppad av detta. Jag vet att en ute kväll kan förstöra och om det händer så sällan som det gör i mitt fall så tycker jag att det är okej.
Men vet ni vad det värsta är? Att deppa ihop och tycka synd om sig själv. Att tro att det inte spelar någon roll, att man tar tag i det nästa vecka. Icke sa nicke! Kör bara, med en gång! Go, go go!

Hoppas att Anders vill vara med och köra "riktigt" efter min stil. Han ska nämligen på hårdrockskonsert i slutet av mars och han har lite svårt att få knäppt sina skinnbyxor. Hade varit kul att se om det ger resultat.

1000 m i bassängen blev det i morse. Härligt att börja dagen på det sättet.

1 kommentar:

  1. Hejja hejja.....
    det fixar du nästa vecka....att jag inte har fått + än är helt otroligt.Fattar det inte.Men att äta efter lchf verkar vara bra. :)
    Men + på vågen lär väl komma förr eller senare, det vet ja men man får vara glad så länge det bara står still.

    fina kort på dina prinsar.Söta ringar du fyndat.

    Ha en trevlig helg1
    Kram Nilla

    SvaraRadera