tisdag 4 januari 2011

¤¤¤ Efter träningen ¤¤¤

Efter ett jätte kul zumba pass tillsammans med syrran och många mer så är jag mer än nöjd med min dag och faktiskt riktigt hungrig. Nu ska det bli gott att äta tillsammans med älsklingen som har jobbat hela eftermiddagen. Kanske ser vi klart på filmen vi börjat titta på samtidigt som vi myser i soffan med våran kvällsmat.
Jag skall iallafall äta av mina nybakta frukostbullar och till det ska jag ta mig en "Hallonsmoothie". Smoothien är endast 3 Propoints så den är perfekt att ta så där på kvällen när man kanske har ont om points kvar. Här är det lätta receptet.

2 dl hallon ( jag använde frysta)
2 ½ dl naturell yoghurt (jag använda mild yoghurt med vaniljsmak)
1 tsk honung (jag använde flytande)
Sen är det bara att mixa ihop allting. Detta receptet är till 2 portioner.

Trevlig tisdagkväll allihopa!

1 kommentar:

  1. Det såg gott ut, ska göra det någon kväll. Alltid svårt med godissuget på kvällen så då är ju smoothie ett bra alternativ

    SvaraRadera