fredag 14 januari 2011

¤¤¤ Bättre sent än aldrig ¤¤¤

Har inte hunnit blogga om mitt och Lokes äventyr. Men här kommer det!
Tog med min store älskling till Göteborg för att se på Disney on ice. Hade lovat honom att vi skulle åka tåg så det fick det bli. Vi åkte ju inte själva, Linda var ju med förstås.
Allt gick faktiskt jätte bra och Loke skötte sig utmärkt, visst, det var ju lite jobbigt att stå stilla vissa gånger men han är faktiskt bara 3,5 år så jag tyckte att han var exemplarisk. Han har ju precis lärt sig att vara utan blöja så jag chansade och det gick jätte bra. Han till och med bad mig att sluta tjata på honom - Mamma, jag är INTE kissenödig.
När vi kom in i Scandinavium fick vi köpa lite leksaker till Loke och Thor, när vi sedan kom in till isen frågar Loke mig - Mamma? Vart är tv:n? Ha ha han trodde vi skulle på bio.
Han var överförtjust av Musse, Buzz, Woody, Mr. Incredible och alla dom andra.
Jag själv tyckte faktiskt inte att det var alls bra. Gillade inte storyn alls och jag blev inte ens imponerad. Har jag blivit för gammal för Disney on ice? Nästa år är det "Princesses & Heroes". Det kommer bli grejer det. Loke vill säkert åka igen.

Loke och Linda på tåget

Jobbigt att vänta i kön in till Scandinavium



2:a akten satt Loke med sina kusiner





Mr.Incredible fick följa med hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar