onsdag 29 december 2010

¤¤¤ Nytt år, nya löften ¤¤¤

Mitt nyårslöfte kommer att vara som det alltid brukar vara. Att gå ner i vikt. Fast jag vill inte kalla det löfte egentligen. Att gå ner i vikt och leva sunt och hälsosamt ska vara en livsstil. Inte något som man gör i några månader och sedan är det över. Nej, det ÄR mitt liv. Och jag mår bra när jag gör det. Att träna är för mig ett MÅSTE. Det, mina vänner är något som jag aldrig trodde jag skulle kunna känna. Jag behöver röra på mig 3-4 ggr i veckan, jag mår bra av det.
Jag kommer fortfarande att ha box och zumba pass, däremellan ska jag försöka få in ett body balance pass i veckan och sedan är det simning och promenader som gäller.
Det rimmar kanske illa att jag numera bara kommer att vara Viktväktare på nätet. Jag kommer alltså inte att åka och väga mig som jag gjort förut. Jag vill hellre lägga den restiden på träning så därför gör jag på detta viset.
Däremot skulle jag verkligen vilja gå ihop några stycken och ha bjudmiddagar ala VV. Att man får nya ideér och vågar prova nya recept. Är så trött på det jag lagar hemma nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar