lördag 20 november 2010

¤¤¤ Om ni undrar... ¤¤¤

... varför jag inte nämner eller lägger ut bilder på mina underbara pojkar här så är det för att jag faktiskt är lite gammalmodig av mig och sitter och skriver ner allting som hänt under dagen i en bok innan jag går och lägger mig.
Skriver verkligen om precis allt, både bra och dåliga saker. Även Anders skriver ju i boken om det varit så att en av oss har spenderat mera tid tillsammans med barnen. Faktiskt himla kul att ha och kunna gå tillbaka och läsa i senare. Man glömmer ju så fort!

Jag och barnen sitter i bilen och jag pratar i telefon med Anders.
Jag: Men Älskling du måste göra något åt dina skor! (dom skorna han hade på maskeraden som gör att det stinker plast i hela huset)
Efter att vi lagt på frågar Loke: - Ska pappa byta skor?
Jag: Ja
Loke: Varför? Är dom äckliga?
(Det är typ sånt här jag skriver upp i min bok)

Ha ha barn är så roliga. Loke är 3 år men han snappar upp allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar