lördag 20 november 2010

¤¤¤ Förbereder lite smått ¤¤¤

Fick upp mina fina rutiga gardiner. Passar hela året runt men har jag valt att ha den under jul denna gången. Kände med en gång vilken annan stämning det blev i köket. Hade vita gardiner innan och jag tycker verkligen att det är fint, hos andra. Nu när jag fick in lite färg igen så förstår jag att det är det som jag saknat. Men nu känns köket komplett igen. Den mysiga känslan är tillbaka och jag vill inte annat är börja julpynta.

Med blixt



Mys utan blixt


Pepparkakor i en burk



Min fina skylt som jag vann på Tradera


Underbara polkagriskäppar som jag köpt av Nilla.


Går att beställa här.



Hjärtat vanns också på Tradera.


När julen står för dörren kommer jag att vända på det så att det blir så här fint ;)

1 kommentar:

  1. Åh så mycket fina detaljer!!! Å ditt virkade hjärta var väl inte så tokigt?! Hålelr med dig, för när du skrev romerska bågar kom jag att tänka på min gammelmormor som ALLTID hade en sådan låda frame vid jul, så helt klart är det nostalgi och en doft som hör till! KRAM <3

    SvaraRadera