fredag 15 oktober 2010

¤¤¤ Here we go again ¤¤¤

Imorgon är det dags för Anders att slå upp portarna i den provisoriska "macken" läs. barracken. Och mina kvällar kommer att bli tomma och ensamma. Visst har jag barnen men dom kan jag ju inte hålla vakna hur länge som helst. Kommer att sakna min älskling nu när man vant sig vid att ha honom här hemma på kvällarna.
Men vi får se vad framtiden har att erbjuda för min del.
Kan säkert hitta på lite projekt som jag kan göra här hemma. Har ju missat allt vad serier på tv heter, desperate housewifes, grey´s anatomy, top model. Kanske ska ta upp det igen. Annars finns det kanske någon av mina goa vänner som har en kväll över och vill komma hit och se en film?
ELLER! Så kanske jag kan dansa zumba hemma på kvällarna. Träna in nya låtar och göra nya pass.
Vill så gärna komma igång med träningen på den nivån som jag höll i vintras/våras. Har verkligen slackat efter med bara två gånger i veckan. Jag vill mera!!! Men det är svårt att hinna med, förut kunde jag ju ha med Thor till gymmet. Han låg ju bara och sov i vagnen. DET gör han INTE längre.

Har fått min andra stjärna förresten! Är nu under 80 strecket och det känns.... inte alls. Tycker det är konstigt att jag gått ner överhuvudtaget, äter inte bra och skriver inte upp något.
Nu tycker jag inte att det syns heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar