måndag 18 oktober 2010

¤¤¤ Helgen spenderades ute ¤¤¤

Underbart höstväder var det i helgen så jag och barnen valde att spendera den ute. Anders jobbade så vi tog oss in till Trollhättan på lördagen för att hälsa på mina morföräldrar. En långpromenad blev det och barndomsminnena kom fram.
Fick även en liten julkänsla när jag begav mig till mormor och morfar. Det var fortfarande ganska så tidigt på morgonen så frosten låg fortfarande kvar på gräs och träd och solen sken. Ser det ut så på julaftonsmorgon så är jag nog ganska så nöjd.
Efter promenaden fick vi lite mat i magen och så givetvis efterrätt på det.



Thor var nedbäddad.



Underbar bild på mina älskade morföräldrar.
Jag vore inget utan dom.



Loke poserar bredvid trädet.



Det var dåligt med hästar i hagarna.



Underbart ljus denna dagen.



Morfar och Loke gick före.



Mycket löv i alla färger. Så fint!



Vid mormor och morfars hus finns det en lekplats.



Thor fick prova gungan.

På söndagen gick vi ut igen.
Tipspromenaden lockade mer än bara mig, barnen, Linda, Mi och hennes barn. Har nog inte sett så mycket folk som gått tipspromenaden någon gång. Kul att det händer lite saker här i gtorp. Frågorna var dock i tråkigaste laget. Gissade på allihop! Dags att börja läsa tidningen eller börja se på nyheterna kanske?



Äntligen klara och påklädda.
Det tar verkligen dubbelt så lång tid med två barn.




När promenaden var slut gav även Thor upp.

3 kommentarer:

  1. Jag kommer gärna o ser en film nån kväll...söndag eller så kanske..=)

    /s

    SvaraRadera
  2. lars jobbar så passar utmärkt att vara här oxå isf.

    SvaraRadera
  3. det är inga problem Mia, jag är torligt flyttbar o som sagt e ändå ensam hemma.

    SvaraRadera