onsdag 22 september 2010

¤¤¤ Läcker lunch ¤¤¤

Kan rekommendera en lunch som syrran tipsade mig om idag.
Mycket god och lätt.
Det du behöver ha är tonfisk i olja, paprika, ruccola och lite dressing.
Blanda allting och färdigt!
Älskar när det går fort när man lagar mat, iallafall lunchen. Middagen får gärna ta lite längre tid eftersom den oftast avnjutes tillsammans med dom man tycker om.

Är super laddad inför boxen ikväll! Kommer kanske lägga till en extra station, vi får se hur det bli. Fullbokat iallafall, gott tecken!

4 kommentarer:

  1. Hej hej!

    jo jag undar vilken färg ni använt till huset.Ska måla våra fönster i den färgen.... :0)..tänkte jag.
    Har du lust & kolla vilket märke & nr & var ni köpt den....

    blöjor ja, jag har samma problem.Har oxå alltid använt libero.Bytte nu till pampers mycke bättre.Kanske du ska testa dom nästa gång.
    Hoppas det ordnar sig, det blir ju så mycke tvätt när inte blöjorna håller tätt.

    Lycka till med träningen, ska överraska Alva med ett pass när det passar sig.....

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Hej, ja det är inte lätt, ska prata med honom så fort jag ser honom .

    Hur är det annars?!

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Va skönt att de hamna på samma avd. Det hoppas jag också att mina grabbar gör!

    Jag ska börja jobba i jan..längtar inte alls!!
    Vart jobbar du?!

    SvaraRadera
  4. Jaha okej, ja då förstår jag om du känner för att byta. Vad vill du jobba med med när blir stor ;)
    Träffa din mamma här om dagen, det var riktig länge sen, Härlig gumma :)

    SvaraRadera