tisdag 13 december 2011

¤¤¤ Fy fan vad jag är bra!!! ¤¤¤


Dagens Foto:


Dagens foto står jag själv för idag bara för att jag var extra bra idag och körde dubbelpass.
Först box och sedan spinning, en suverän kombo då det endast var styrka på boxen. Kondisen stod spinningen för. Extra idag var ju att det var lusse. Så lite glitter i håret fanns på sin plats.

Pojkarna skulle ju givetvis vara med på förskolans (jag säger i vanliga fall dagis men jag vill inte göra någon upprörd ;) luciatåg. Och som alltid skulle det firas utomhus. Förstod att vi gjorde det förra året då julstämning rådde ute men just idag kunde vi väl ändå varit inne? Att fira lucia i regn var inte alls lockande...
Men pojkarna hade roligt och var jätte duktiga. 

Vi passade på att foto tomtenissarna innan vi skulle iväg. 







 Älskar er killar! Ni är bäst!

Ja, och som ni ser så är redan vår gran klädd.
 Det känns faktiskt väldigt skönt att det är gjort. För nu kryper dagarna närmare och jag har inte ens börjat förbereda julmaten.

1 kommentar:

  1. Vanligtvis tycker jag Thor är mer lik dig men HERRREJÖSSES vilken liten Anders d va på ensamma kortet på honom. Undra vem våran blir lik...jag vill veta nuuuuu1

    SvaraRadera