söndag 6 november 2011

¤¤¤ Skräck Fest ¤¤¤



   Mia - Vampyren


Anders hade mask under masken kan man säga.


Syrran och Frida.


Värdinnan Emma,


Bruden Marika.


Maskerader är alltid kul. Just denna fest var en inflyttnings/ halloween fest hemma hos Emma och Johan. Jag hade aldrig varit där tidigare och jag blev helt förälskad i huset. SÅ himla fint! Och det passade Emma som handen i handsken.
Emma hade inte snålat på dekorationer eller mat, allt fanns i överflöd och vi hade en riktigt trevlig kväll.
Jag valde att vara utklädd till vampyr. Inhandlade löständer och svarta linser. Peruken hade jag kvar sen sist. (visar sig att det kan vara bra att spara saker ibland ;)
Anders var Jason från "Fredagen den 13:e" filmerna men han kunde knappt andas så masken åkte tyvärr av ganska så fort.
Syrran gjorde en väldigt bra tolkning av en läskig clown och Frida var en Twillight vampyr, med det menar jag att hon glittrade hela kvällen.



Jag och Min Älskling


Frida tar sig ett bett av syrran.


Skål alla där ute!

1 kommentar: