tisdag 18 oktober 2011

¤¤¤ Sicken dag ¤¤¤


Min söndag var alldeles alldeles.... jätte konstig. Kändes som om dagen hade HUR många timmar som helst.
Dagen började med simskola och ett boxpass som efterföljdes av hela Body Balance passet, vilket jag satte! Kände mig grymt stolt och att jag äntligen kunde slappna av lite grann.
När jag väl kom hem insåg jag att jag inte har så många mera chanser att klippa gräset så jag tog fram klipparen. Min första och sista gång för i år, tack älskling för det.
Fick avbryta mitt i allt då Anders ropade och sa att maten var färdig. Fortsatte med klippningen efter maten och sedan stuvade jag in mig och Loke i bilen för att ta en tur upp till berget. Där plockade vi mossa som jag ska använda i mina arrangemang som "Nossans blommor" tipsade om.





Väl uppe på berget blev det en liten biljakt när vi såg mina svärisar komma körandes förbi helt otippat. Så det blev även svampplockning denna dagen.






Behöver jag säga att jag var helt slut när jag kom hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar