tisdag 18 oktober 2011

¤¤¤ Imorgon gäller det! ¤¤¤


Har ju förkortat mina träningstillfällen inför Body Balance releasen på torsdag genom att bjuda in några utav mina vänner till en testomgång redan på onsdagen. Men jag är ju som jag är och vill inte gå upp och göra fel (även om det är en testomgång) Därför ser jag det som om min release är redan imorgon. Tror att det kommer att gå bra. Det enda jag egentligen är rädd för är att jag tränat för mycket så att min kropp är slut helt enkelt. Hade nog behövt vila men samtidigt är det ju andra pass som ska hinnas med under veckan. Så vilan får komma till helgen helt enkelt.

Imorgon blir det iallafall en sista genomkörare för att se om det sitter. Pratet hoppas jag kommer automatiskt.

Ser fram emot det jätte mycket och hoppas att de andra kommer att gilla det lika mycket som jag gör.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar