söndag 17 juli 2011

¤¤¤ Good and bad ¤¤¤

Tråkigheter har hänt. Det har varit så mycket nu det sista, det är därför uppdateringen på bloggen varit så dålig.
Jag är numera arbetslös. När man väl är inskriven på arbetsförmedlingen så blir det SÅ verkligt. Blev uppsagd på macken i fredags då den gick i konkurs.
Så både jag och Anders är alltså utan jobb. Med största sannolikhet så får vi ingen lön i juli månad. Vilket gör mig hyffsat förtvivlad.

Dom bra nyheterna är att jag har fått mera jobb fram till vecka 32 då jag ringde bemanningen och sa att jag var intresserad av mera jobb. Hamnade inom hemtjänsten så nu försöker jag att pussla och bolla. Inte så mycket tid över till annat men vad gör väl det... MÅSTE ju verkligen ha pengarna.
Måste bara påpeka att det är väldigt skönt att ha Anders hemma. Men detta är väl en tid som inte är så långvarig ... får vi hoppas. Vi behöver nämligen ha två inkomster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar