tisdag 14 juni 2011

¤¤¤ Så naken ¤¤¤

Ja, jag känner mig naken utan mina mönstrade fejknaglar. Nu har jag ju lärt mig att leva med dom så nu känns det konstigt att vara utan dom.
Tillbaka till att ha knubbiga små händer med prinskorvar till fingrar. BLÄ!


Nu kommer jag ju kunna peta mig i näsan och öronen igen och det kommer ju inte heller att vara några problem att torka sig efter man varit på toaletten ;)

Men men, mitt nya jobb kräver detta och det är ju lika bra att följa reglerna på en gång.
I morgon blir min första dag. Pirrigt!
önska mig lycka till!

1 kommentar:

  1. Detta är ju dilemmat med att jobba inom vården. Kan sakna oerhört mycket att aldrig få "piffa" till mig innan jag går till jobbet. Naglarna är ingen idé att lägga ner jobb på när de ändå måste klippas av. Önskar ofta att jag hade ett glassigt kontorsjobb där jag får ha på mig högklackat och ha målade naglar på jobbet :-) Å andra sidan, i vården slipper man ju pressen att alltid vara fixad.

    SvaraRadera