måndag 14 mars 2011

¤¤¤ Nöjd ¤¤¤

Detta skåpet hade vi innan vi bytte till det nya/gamla som jag hittade på loppisen hos Eva.


Jag bestämde mig för måla om skåpet vitt och det är jag väldigt nöjd med.


Skåpet gjorde sig väldigt bra i vårt hörn

Hela rummet känns större och luftigare

Små detaljer gör allt vackrare

Jag hade dock inte så mycket att smycka mitt skåp med :/

De små bruna Höganäs ljusstakarna hittade plats på tallrikshyllan

Bänken till altanen är nu färdig. Ett par snygga handtag till lådorna bara så blir det nog susen.

Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Det ser ju bättre och bättre ut för varje grej du byter ut/lägger till :D Heja dig!

    SvaraRadera
  2. Petra Kjellqvist15 mars 2011 kl. 22:16

    Det gamla är möjligtvis inte en billybokhylla med vitrindörrar i ekfaner?? Är du isf intresserad av att sälja dom till mig?

    SvaraRadera