onsdag 9 mars 2011

¤¤¤ Fyndat & grejat ¤¤¤

Äntligen så har jag (eller rättare sagt Anders) lyckats komma ihåg att köpa lampolja. Blev så himla fint i hallen.

En tur till Återvändan resulterade i en fattigare plånbok men många roliga ting rikare.

Dessa två ljusstakar var så söta att dom fick följa med hem.

När jag kommer hem och vänder på dom ser jag att dem har Höganäs stämpeln. Då blev jag ju omöjligt ännu gladare. Samlar ju nämligen på Höganäs.

En söt liten skål. Kommer nog att användas till godis

Ännu en lampolja. Det kan man inte ha för mycket av, eller hur Marika ;)

Samlar även på glasburkar, denna kostade mig 20 kr. Innehållet hade jag sen tidigare men även dom är loppis fynd

Som Marika sa - Du måste vara en turgumma!

Se vad jag hittade! En likadan urna/kruka som jag redan har och samlar på, fast i en annan modell. Och till råga på allt hittade jag TVÅ stycken. Den ena hamnade i halltrappen. Ska vara en blomma i så småningom.

Den andra ser ni längst ut till vänster på bilden.


Allt som allt gick min shopping runda på 120 riksdaler :)

Jag GILLART!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar