torsdag 10 februari 2011

¤¤¤ Jag är så GRYM!!! ¤¤¤

Det är inte allt för ofta jag faktiskt tycker att jag är bra, att jag gjort något som förtjänar att pratas om lite extra. Men efter veckans vägning 77,1 kg (-0,6 kg) så måste jag säga att jag är grym!
För när jag kom hem och fyllde i min VV dagbok så kom det upp en stor stjärna, -10% stod det! Jag har alltså gått ner 8,9 kg nu. Och snart kommer mitt första delmål vara nått, nämligen 75 kg.
JAG mår bra, JAG äter gott OCH JAG ser skillnad.

Livet leker
(för en stund iallafall).

Provade på Hälsoborgens Afrodans igår och det var en nätt liten människa vid namn Pernilla som höll i passet. Hon var verkligen jätte duktig men jag tyckte nog inte att passet var så roligt. Tyckte det var ganska så enformigt och vi gjorde mest samma steg. Har insett nu att passen är ju faktiskt upplagda på detta sättet, att man bygger på olika "block". Det har man ju både i aerobic och step-up. Är ju så van vid zumban där vi gör en låt och sedan går vidare med nya steg. Mera variation och det gillar jag!
Fick även ont i fötterna, då vi var barfota så till slut fick jag ta på mig skorna igen och då försvann ju genast den där lite "afrikanska" feelingen.
Men jag svettades rejält så jag tycker att man ska prova och ge det en chans. Kan ju vara kul att testa något annorlunda.
Efter Afrodansen fortsatte jag med mitt eget boxpass. Men vi var jämnt antal så jag fick inte vara med utan jag gapade och skrek mest på dom andra. En favoritsyssla det med ;)


2 kommentarer:

  1. hejja hejja...

    du är värsta grymma tjejen !!!

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. GRATTIS MYCKET BRA JOBBAT!!!!! kram Julia h

    SvaraRadera