söndag 16 januari 2011

¤¤¤ Egen tid ¤¤¤


Jag och Anders skulle ha lite egen tid. Ordnade barnvakt, allt var klart. Den stora frågan var vad man skulle hitta på? Det gick inga bra filmer på bio, vi vill ju inte gå och se en film som vi inte är intresserade av. Middag på restaurang då? Jo, men det lät bra. Det bestämde vi.

Det slutade med att vi åt mysmiddag hemma med barnen och sedan spenderade vi ca 3 timmar i bubbelpoolen borta på badet. Jätte härligt och lugnt och avkopplande.
När vi såg ut som russin gick vi upp och fixade till oss lite för att sedan bege oss till Mi och Petter på lite spelkväll.
Det blev med andra ord en jätte bra kväll tillsammans med dom vi tycker om.

Hungern satte in på fredagkvällen och medan jag väntade på att Anders skulle komma hem slank det ner två chokladbitar från Aladdinasken. Men jag har inte dåligt samvete för det. Dom var värda 3 points och det hade jag över så ingen skada skedd. Jag håller mig fortfarande inom ramen och jag ska säga att det räckte med två bitar. Jag stillade både hungern och suget efter choklad. Så nu klarar jag mig ett tag till...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar