torsdag 30 december 2010

¤¤¤ Vilt i trafiken ¤¤¤


Har haft sån oändligt tur i trafiken under min tid med körkort (peppar, peppar). Visst har jag stött på djur vid väggrenen, så även idag, men det har varit på bra avstånd så jag har hunnit bromsa in utan problem och låta rådjuret, hjorten eller vad det nu är gå fram och tillbaka både en och två gånger.
Eller har jag verkligen haft sån tur?
Har ju faktiskt kört på en hare och en stor fågel typ örn (den var vit och brun iallafall) för att inte tala om den bautastenen som typ förstörd hela hjulhuset på min lilla kia när jag körde över den (fast det är ju inget djur så det hör kanske inte hit).

Ska iallafall fortsätta att vara uppmärksam i trafiken.



Men det absolut bästa jag hört är att min svåger fick en svan i huven!
Allvarligt!
Den mannen kan allt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar