fredag 17 december 2010

¤¤¤ Julbord med gymmet ¤¤¤


Var på en trevlig tillställning igår med personalen på gymmet. Innan maten dukades upp var det förstås träning och vi fick prova på Body Balance. Svårt men kul. Och jag tror att det är jätte bra för kroppen. Sen upptäckte jag att jag faktiskt var ganska så vig och att jag klarade av dom flesta övningarna. Så det ska jag allt försöka få in i mitt träningsprogram 2011.
Sen visade vi upp två av våra absolut bästa och roligaste låtar i zumba för chefen. Det var kul att se honom göra våra "moves". Och han blev rejält svettig också.

Maten var god och vi fick en jätte bra julklapp. Massage eller naglar hos syrran. Jag kommer att välja massage då jag faktiskt har en så underbart snäll syster som fixar mina naglar när det behövs *blink,blink*.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar