måndag 27 december 2010

¤¤¤ Jul hemma ¤¤¤


Julen hemma hos oss var varm och härlig, lugn och underbar. Ingen stress och vi hann prata med varandra och se vad vi andra fick i julklapp.
Är inte besviken över att vår jul var annorlunda mot vad den brukar vara. Den var nästan bättre nu.
Barnen och Anders är spända på tomten.

Barnen i tomtens knä

Års kortet

Loke i ett hav med julklappar

Thor var HEL nöjd över sin gunghäst

Loke fick också prova

Anders fick en kaffebryggare av mig.
Absolut ingen värsting men denna kan användas så länge.

Jag fick supercoola ROSA boxhandskar av Anders

2 kommentarer:

  1. Najsiga boxhandskar!! :) Rosa kan aldrig bli fel *hihi* Jag fick rosa träningsskor av F :D

    SvaraRadera
  2. Jag kan av alla dina härliga bilder se att du haft en trevlig jul.Har du som jag ätit och moffat i dagarna många? Har idag fyllt i checklistan på ww-sidan så nu är det dax igen. Ses på Hälsoborgen i de rosa handskarna :)

    SvaraRadera