tisdag 23 november 2010

¤¤¤ Spenderade dagen med syrran ¤¤¤

Först så tänkte vi prova på den nya restaurangen i Grästorp, Meze 12. Det var medelhavsmat med väldigt konstiga namn. Men man får ju aldrig reda på något om man inte vågar smaka. Så vi tog var sin mezetallrik så nu har jag ätit linsbullar, vinbladsdolmar, kikärter och massa annat som jag aldrig smakat tidigare. Det mesta var gott men väldigt annorlunda.




Efter maten var det dags för Linda att visa vad det är hon pluggar till. Hon gjorde nämligen naglar på mig och jag är mycket nöjd. Tycker ju att dom är aningen tjocka men allt är ju bättre än det jag hade innan. Sen så är det bara bra att dom är lite tjockare nu när jag hjälper till och bär och grejar mycket med händerna på macken.
Fransk manikyr valde jag med rosa glitter.







1 kommentar:

  1. Kul att du gillade maten på Meze 12! Då kanske du kan tänka dig att testa igen ;-) För mig tog det några gånger innan jag lärde mig uppskatta det till fullo så ge det några gånger till. Du måste även komma till Meza i Trollhättan nån gång och testa den äkta libanesiska varianten av Meze!

    SvaraRadera