söndag 10 oktober 2010

¤¤¤ En tripp ¤¤¤



Det blev en tripp till Ikea idag. Och jag kan bara säga en sak... ÅK inte dit när du är sjuk. Usch! Mådde verkligen inget vidare men lyckades shoppa lite iallafall. Brände 2150 kr men då fick jag det jag ville ha och lite till.
Det blev en hel del ljus nu i höst tider, lite hyllor, handtag till köksluckorna, stöd som vi ska ha till våra Blu-ray filmer.
Kommer nog visa bilder på en del som jag köpte, men just nu orkar jag inte ens lyfta rumpisen ur soffan och hämta kameran.

Till tråkigheterna under dagen. När vi är halvvägs så klagar Loke på magont. Lyssnar lite med halvt öra, tror att han är hungrig. När vi kommer fram till Ikeas parkering så vänder jag mig om för att titta till Loke och ser då hur han får upp värsta kaskad spyan. Min lille kille. Han mådde dåligt ett tag, blev nog aningen rädd också, men sen gick det över som tur var.
Sen så hade jag räknat fel när det gällde handtagen till köksluckorna (saknar två stycken )och när Anders väl skulle sätta upp handtagen då var HÅLEN i luckorna för små. Så vi kommer antagligen att behöva borra lite grann.
Sådana små saker blir så stora när man inte mår bra så jag lägger ner för idag.
Blir inget jobb denna vecka då det krockar med barnvakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar