torsdag 2 september 2010

¤¤¤ + på vågen ¤¤¤

Sist jag var på Vv möte så visade den + 0,5 kg. Inget att deppa över eftersom jag vet anledningen. Men jag tycker att det är bra att det blir så ibland, fick liksom som en nytändning. Så nu har jag skrivit upp allting som slunkit ner i buken. Får vi se hur länge det håller och om det blir resultat.
Har faktiskt ätit lunch nu två dagar i rad. *tummen upp*

Igår lagade jag något som jag aldrig gjort förut och det var riktigt gott också.
"Ugnsbakad lax" fick det bli men låt er inte luras! Det var hyffsat mycket points i den.




I denna biten med lax var det 6 propoints.
1 ½ msk remouladsås var det vid sidan.

Dagens lunch fick bestå av ett ägg som jag stekte ihop med lite kantareller och la på smörgås. Super gott! Det gick lätt och fort också.




Denna lunch = 6,5 propoints.



Tomaterna som ni ser på min tallrik kommer från grannen.
Han var över och lämnade dom igår. Jag tog tacksamt emot för det är ju så gott med egenodlat.

Tack så mycket kära granne!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar