tisdag 21 september 2010

¤¤¤ Jobb igen ¤¤¤



Detta är väl skälet till att vi alla jobbar, fast att man hellre skulle stannat hemma.


Denna vecka är det eftermiddagsjobb som gäller tisdag och torsdag. Stackars Anders som får ta hand om barnen själv tis, ons (får då har jag boxpass) och tors. Allt är ju lättare om man är två. Men Anders får lite "belöning" på fredag då han ska ut med grabbarna. Det är han värd, det enda han gör nu för tiden är att jobba och sedan kommer han hem och passar barnen.
Min fredag kommer då att bestå i mys med barnen, det vill säga godis =) och sedan ska den vita färgen upp i hallen. Det är med andra ord snart klart. Tog det sista med den bruna färgen igår.

Fick sms av Sofia förut och det slutade med att jag ska ställa upp och hjälpa till under Ljusfestivalen som kommer att vara här i Grästorp. Ska tydligen hjälpa till och servera =) sånt är roligt och nu efter att man blivit instruktör på gymmet så hejjar man på nästan alla man ser. Så det ska bli kul att få prata med lite folk. Lite annat mot mitt jobb idag. Robotar är inte så pratglada direkt, i och för sig lyssnar dom ganska så bra. ;) Dom tar emot en hel del skit!

1 kommentar:

  1. Jag ska oxå hjälpa till. Måndagen den 4 okt, var enda kvällen jag kunde. Vilken dag ska du hjälpa till??
    Kram

    SvaraRadera