lördag 28 augusti 2010

¤¤¤ Jag gjorde det ensam ¤¤¤

Att jag och Mi har börjat att träna och framför allt springa gör mig så himla stolt. Känner mig som en ny människa faktiskt och jag har fått helt andra prioriteringar.
Men en sak som jag blir om möjligt ännu mer stolt över är att jag faktiskt gick ut själv imorse och sprang. Jag gjorde det ensam. Visst, det är inte lika kul, men det går. Jag sprang samma sträcka som på Folkhälsoloppet och har tänkt att ta den vägen tills den känns helt okej. Det är ju 1,1 km runt och det går precis förbi mitt hus så det är ju perfekt. Lite tråkigt att springa i centrum kanske men jag får göra det på tider när man är någorlunda själv. Vill ju inte att alla ska se.

Efter min springtur tog jag en varm och go dusch. (Det var faktiskt ganska så kyligt ute). Och sedan fixade jag till en frukost som lika gärna kunde varit en lunch.



Ägg och räkfrukost 8 propoints

1 st rågbröd med hela korn
1 st kokt ägg
1 msk lätt majonäs (tyckte nästan det var lite mycket)
1 dl skalade räkor
Lite dill

och till detta drack jag ett glas lättmjölk.

Kan säga att jag blev supermätt.

Än så länge är det en superdag.

Love and Peace
Mia

1 kommentar: