söndag 22 augusti 2010

Fest hos Marika & Magnus

Äntligen så var den här. Dagen för Augustifestivalen!
Marika hade planerat en jätte bra fest och jag har längtat till detta i flera månader.
Mycket bra mat, trevliga människor och en del dricka. En riktigt bra fest med andra ord =)
Tack och jag hoppas att detta blir tradition.



Kvällen började lite stillsamt i köket.



Vi gick på shotsen ganska så snart.



Jag & Jessica



Mi & Emma



Vi hade jätte tur med vädret så maten dukades upp ute.



Petter poserade




Anders pillar naveln



Den yngsta festdeltagaren var utan tvekan söta Moa.
Här med mamma Sofia och Linda.




Sofia & Emma

5 kommentarer:

  1. Traditionen skapad :-) Men jag är ju inte med på nåt kort, var jag ens där ;-)))????

    SvaraRadera
  2. Jag har ett kort på dig men det ser ut som om du ska slå till Lilling med korkskruven. Vi gillar inte våld vettu ;)

    SvaraRadera
  3. Fest hos Marika!?!
    Bor hon själv den arma kvinnan? Jag har hört ryktas att det bor en ganska redig karl i det huset.
    Jag har även hört att han är rätt snygg och stark, och att han gjorde potatissallad på 9kg potatis till MARIKAS FEST.

    SvaraRadera
  4. Ja var det inte någon som undrade om inte Marika bodde själv i huset? Han kunde nog tänka sig att flytta in hos denna "arma, ensamma" kvinna ;)

    Om inte annat så är väl den rediga karl som bor hos Marika nu ganska så het. Jag menar, du brann ju hela TVÅ gånger under kvällen =)

    Ska genast ändra rubriken till Fest hos Marika & Magnus.

    SvaraRadera
  5. Tack Mia, nu känns det mkt bättre.
    Inte lätt när folk tänder på en stup i kvarten :)
    Kul kväll var det iaf, trots att min haka luktade lite bränt.

    SvaraRadera