tisdag 22 juni 2010

Två på raken



Allt är Marikas fel!!
Skämt o sido, det är ju inte hon som håller fast mig framför tv:n.

Och jag har faktiskt lyckats sova utan några allvarligare mardrömmar ;)

Har velat se "Instängd 2" ett tag nu så helt plötsligt har jag sett två skräckisar på raken. =)
Vad kan vi säga om tvåan då? Jo, jag tyckte att det var en helt okej uppföljare. Det var kul att det var samma skådisar med men skrämselfaktor var dock inte så hög. Man visste ju liksom vad som skulle komma. Sen så var inte klaostrofobikänslan så bra här, den var mycket högre i första filmen. Men som sagt, på det hela tyckte jag att det var en bra film.
Första filmen fick en 4:a i betyg av mig, men denna kommer att få en 3:a.
Men det är inte fy skam det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar