fredag 5 februari 2010

I'm slim.


Även om min träning inte har kommit igång ännu (tränade endast vid två tillfällen i januari), så skulle jag vilja sticka ut hakan ändå och upprepa rubriken: I'M SLIM.
Fast jag syftar givetvis inte på mig själv i den bemärkelsen att JAG har blivit smal.
I onsdags inhandlade vi oss nämligen ett nytt Playstation 3 Slim 120 GB.
Tyvärr så var min och Olssons insatser till föga nytt då vi försökte väcka liv i vårt gamla
PS3. Första lagningen höll i två dagar och andra lagningen höll likaså i två dagar.
Det fanns inte så mycket annat att göra än att bita i det sura, och köpa ett nytt...

Känns dock rätt så tråkigt att behöva ge upp hoppet om vår gamla tro tjänare.
På de flesta punkter var det en bättre konsol än den nya.
För att inte tala om utseendet på dem. Den gamla var ju riktigt snygg och stilren, medan den nya enbart känns billig och plastig...

Den gamla fina PS3 60 GB

Den nya PS3 120 GB Slim


1 kommentar: