lördag 7 februari 2009

Utmaning

Spaaniz utamnade mig

  • 1) Tre namn jag lyssnar till: Anders, Ehrniz, Älskling
  • 2) Någonting jag tycker om med mig själv: Försöker vara positiv
  • 3) Någonting jag inte tycker om med mig själv: Lat och oengagerad
  • 4) Detta är jag rädd för: Spindlar
  • 5) Tre saker jag vill ha varje dag: en puss från Loke, en puss från Mia, snus
  • 6) Tre saker jag absolut inte kan göra: Spela gitarr, busvissla, laga mat
  • 7) Detta tycker jag om att göra: Att umgås med nära och kära
  • 8 ) Detta vill jag göra just nu: Se på en film
  • 9) Bästa känslan: När Loke eller Mia kramar mig
  • 10) Värsta känslan: När man gör något fel
  • 11) Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, glad, rolig
  • 12) Är jag kär just nu? Jappz
  • 13) Jag vill gifta mig? Nja, det behövs inte
  • 14) Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa till USA
  • 15) Min käraste ägodel? Mitt Ps3
  • 16) Något jag vill ha i present: Spel, filmer
  • 17) Detta har jag på mig just nu: Skjorta och arbetsbyxor
  • 18) Favoritkläder: Jeans och en t-shirt
  • 19) Favoritdjur: -
  • 20) Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hårdrock
  • 21) Favoritlåt just nu: A Question of Heaven - Iced Earth
  • 22) Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste = Idrott Tråkigaste= Matte
  • 23) Stjärntecken: Stenbock
  • 24) En bok jag älskar: Lord of the Rings
  • 25) En film jag älskar: Star Wars
  • 26) Tv-program jag gillar: Scrubs, Arkiv X, Friends
  • 27) Favoritdoft: När luktar på Lokes hår
  • 28) Detta äter jag gärna: Biffar och pommes
  • 29) Dricker helst: Coca-Cola
  • 30) Favoritgodis: Choklad
  • 31) Hit vill jag gärna åka på semester: Kalifornien, Florida
  • 32) Färg på mina ögon: Grå-Gröna
  • 33) Min längd: 183 cm
  • 34) Jag tror på: -
  • 35) Jag spelar: Tv-spel, brädspel
  • 36) Personer jag beundrar: -
  • 37) Så här bor jag: Hus i Grästorp
  • 38) Antal döda krukväxter i hemmet? Ingen aning, inga tror jag.
  • 39) Det här tänder mig: Mia min Mia
  • 40) Det här gör mig avtänd: -
  • 41) Favoritfärg: Svart
  • 44) Favoritcitat: Går det, så går det...
  • 45) En hemlighet jag vet: -
  • 46) Bästa present jag fått: Playstation 2 eller Guitar Hero World Tour av Mia
  • 47) Senast köpta skiva: Death Magnetic - Metallica
  • 48) Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina armar
  • 49) Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min ölmage och dubbelhaka
  • 50) Udda förmåga/egenskap: -
  • 51) Om jag vore ett djur skulle jag vara: En sköldpadda
  • 55) Vad lyssnar du på just nu? Behold The Wicked Child - Iced Earth
  • 56) Vad har du gjort/ska du göra idag? Varit på middag hos mor & far, jobba
  • 57) Var är dina föräldrar födda? I östergötland och i västergötland
  • 58) Vad är det senaste du installerade på datorn? Picasa 3
  • 59) Vilken är din favoritrestaurang? Koppargrillen eller McDonalds
  • 60) När badade du i en pool senast? På Kreta -07
  • 61) Hur många barn vill du ha? 1 eller 2
  • 62) Vilken musikstil tycker du mest illa om? RnB (skriver inte ens med HipHop eller Rapp, då jag ej tycker att dessa ens kan klassas som musik)
  • 63) Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Kanske
  • 64) Vad har du för TV-kanaler? 1,2,3,4,5,6,7,8,9 och en massa annat
  • 65) Har du åkt moped någon gång? Knappt...
  • 66) Har du busringt någon gång? Nja, nä...
  • 67) Har du fått felparkeringsböter? Nej
  • 68) Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Tveksamt
  • 67) Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet
  • 68) Har du en egen trädgård? Ja
  • 69) Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle Anka
  • 70) Kan du alla orden i nationalsången? Har lite svårt för andra versen
  • 71) Badkar eller duschkabin? Dusch
  • 72) Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Quantum of Solace
  • 73) Favoritpizza? Afrikana
  • 74) Chips eller popcorn? Chips... eller Popcorn...
  • 75) Vilken färg på läppstift använder du? Ursäkta mig?
  • 76) Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nope
  • 77) Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
  • 78) Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
  • 79) Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jag och Mia på Koppargrillen
  • 80) Favoritchoklad? Schweizernöt
  • 81) När röstade du senast? Senaste valet
  • 82) När åt du en hemodlad tomat sist? Ingen aning
  • 83) Har du vunnit en prispokal någon gång? Tyvärr
  • 84) Är du bra på matlagning? Jag kan göra pommes
  • 85) Klarar du att tanka själv? Ja
  • 86) Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nä, men jag vet de som har
  • 87) Pepsi eller Coca Cola? Coca-Cola.
  • 88) Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nja, inte uniform direkt...
  • 89) Vad var det senaste du handlade? Snus
  • 90) Har du kräkts offentligt? Det kan nog vara så illa ja...
  • 90) Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har redan hittat den sanna kärleken, så nu satsar vi på det andra...
  • 91) Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
  • 92) Har du ringt något betalnummer?
  • 93) Kan man vara vän med sitt ex? Kanske
  • 94) Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mia när hon födde Loke
  • 95) Hade du mycket hår som liten bebis? Ingen aning
  • 96) Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Det förinspelade
  • 97) Vad har du i din väska? Har ingen väska
  • 98) Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser en tidning
  • 99) Vad har du att vara tacksam för? Min familj
  • 100) Var hittade du den här listan? Mia utmanade mig.
Jag utmanar ingen... De bloggar som jag läser har redan blivit utmanade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar