lördag 27 december 2008

Spelfeber...

...har så åter drabbat Casa de Ehrnbecker/Spaanheden...

Jag fick Guitar Hero World Tour av min älskling i julklapp/födelsedagspresent.
Hon fick brädspelet Labyrint utav mig.
Gissa vilket jag tyckte var roligast...

Vi hade hemma Olsson och Sara igår kväll och lirade Guitar Hero långt in på småtimmarna.
Tur att man nuförtiden bor i hus och enbart behöver ta hänsyn till att inte väcka lillkillen.
Mia fick även lite presentkort på Överby, så idag var vi där och trängdes med alla som ville fynda på mellandagsrean... *pust*
Och som jag tidigare sa så har ju spelfebern drabbat oss, så givetvis inhandlades två SingStar spel för presentkorten. Kan ju bara gissa vad hon gör där hemma nu när jag är på jobbet...

Alla som läser detta (vilket ingen gör, jag vet) är välkomna hem till oss för en dust med ovan nämnda spel (helst Guitar Hero).

1 kommentar: